Jedinstveni upravni odjel
Djelatnici Jedinstvenog upravnog odjela Općine Žakanje:
1. Anita Srbelj-Dehlić, dipl. oec. - Pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela
Telefon: 047/757-836
Mobitel: 099/316-4082
e-pošta: procelnik@opcina-zakanje.hr
Upravlja, organizira i koordinira rad Jedinstvenog upravnog odjela, brine o zakonitom i pravovremenom obavljanju poslova iz nadležnosti odjela i poduzima mjere za efikasno poslovanje odjela |
Obavlja poslove iz djelokruga službeničkih odnosa (donošenje rješenja o prijmu u službu, rasporedu službenika i namještenika na radno mjesto, ocjenjivanju i dr.), brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika i namještenika te poduzima mjere za utvrđivanje odgovornosti za povrede službene dužnosti |
Brine o zakonitom i učinkovitom radu Jedinstvenog upravnog odjela u odnosu na obveze načelnika i Općinsko vijeće, priprema nacrte akata koje donosi Općinsko vijeće i načelnik te u dogovoru s predsjednikom Općinskog vijeća organizira sjednice Općinskog vijeća |
Obavlja poslove u svezi pripremanja sjednica Općinskog vijeća, poslove stručne pomoći i izrade prijedloga akata za mjesne odbore, imovinsko pravne poslove, te organizira izvršenje poslova vezano uz društvene djelatnosti (kultura, sport, školski i predškolski odgoj, socijalna skrb, tehnička kultura), turizam, ugostiteljstvo i informiranje te obavlja i druge poslove po uputama Općinskog načelnika. |
Obavlja operativne i stručne poslove na izradi nacrta i prijedloga proračuna Općine, izmjena i dopuna proračuna, te izrađuje prateću dokumentaciju, u skladu sa zakonskim propisima organizira administrativni rad i čuvanje arhivske građe u Općini, sudjeluje u izradi i osigurava provedbu socijalnog programa, programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem, programa kulture, školstva, predškolskog odgoja i obrazovanja, religije, športa i vatrogastva |
Sukladno zakonu samostalno vodi postupak i rješava upravne i neupravne predmete u prvom stupnju iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela. |
Prati i primjenjuje propise iz djelokruga lokalne i područne (regionalne) samouprave, vodi brigu o pravodobnom i zakonitom donošenju i usklađenju općih akata s novim odnosno s izmjenama i dopunama važećih propisa, sudjeluje u pripremi i izradi akata koje donose tijela Općine, vodi brigu o otpremanju općih akata na nadzor |
Stručno komunicira izvan Odjela s tijelima državne uprave, tijelima jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i drugim institucijama u svrhu prikupljanja i razmjene informacija |
Upravlja i vodi postupke javne nabave, vodi evidencije javne nabave te priprema i predlaže sklapanje ugovora |
Prati mogućnosti i surađuje na poslovima vezanima s kandidiranjem projekata i programa financiranih od fondova EU i drugih izvora financiranja |
Obavlja i druge poslove u skladu s zakonom i Statutom Općine, odlukama Općinskog vijeća te po uputama općinskog načelnika |
2. Mirjana Bukovac - Referent za financije i računovodstvo
Telefon: 047/757-836
e-pošta: racunovodstvo@opcina-zakanje.hr
Vrši obračun plaća, drugih naknada i drugih dohodaka, izrađuje porezne i druge propisane evidencije, evidentira refundacije bolovanja, obračunava putne naloge, provodi plaćanja, izrađuje propisana financijska i knjigovodstvena izvješća, vodi financijsko knjigovodstvo i druge financijske evidencije, vodi glavnu knjigu, pomoćne knjige i evidencije ulaznih i izlaznih računa, vodi knjigovodstvene evidencije nekretnina, osnovnih sredstava i druge imovine Općine, provodi računovodstveno financijske poslove, vodi blagajničko poslovanje |
Sudjeluje u izradi prijedloga proračuna Općine Žakanje, te izradi prijedloga izmjena i dopuna proračuna kao i izvješće o fiskalnoj odgovornosti, prati proračunske pozicije, te o tome izvješćuje pročelnika |
Obavlja poslove riznice Općine Žakanje te za proračunske korisnike vrši obračun plaća, drugih naknada i drugih dohodaka, izrađuje porezne i druge propisane evidencije, evidentira refundacije bolovanja, obračunava putne naloge, provodi plaćanja, izrađuje propisana financijska i knjigovodstvena izvješća, vodi financijsko knjigovodstvo i druge financijske evidencije, vodi glavnu knjigu, pomoćne knjige i evidencije ulaznih i izlaznih računa, vodi knjigovodstvene evidencije nekretnina, osnovnih sredstava i druge imovine proračunskog korisnika, provodi računovodstveno financijske poslove te vodi blagajničko poslovanje |
3. Ivan Sopčić - Stručni suradnik za komunalne poslove
Telefon: 047/757-836
Mobitel: 099/2757-836
e- pošta: ivan.sopcic@opcina-zakanje.hr
Obavlja upravne, stručne, tehničke i ostale poslove iz područja komunalnog i stambenog gospodarstva, vodoopskrbe, zaštite čovjekovog okoliša, graditeljstva i urbanizma u skladu s važećim zakonskim propisima |
Vodi upravni postupak u svezi zaduženja i naplate komunalne naknade, grobne naknade, komunalnog doprinosa i naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene građevine |
Sudjeluje u pripremi programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture i programa održavanja komunalne infrastrukture, prati stanje, održavanje i gradnju komunalne infrastrukture |
Predlaže i vodi poslove u svezi s uređenjem naselja, povećanjem kvalitete stanovanja, izgradnjom i održavanjem komunalnih i drugih objekata te osiguranjem komunalnih i drugih uslužnih djelatnosti |
Sudjeluje u organiziranju pravovremenog izvođenja radova, kontrole kvalitete nad izvođenjem radova na održavanju nerazvrstanih cesta, horizontalne i vertikalne prometne signalizacije, javne rasvjete, uređenju javnih i zelenih površina, komunalnih objekata i uređaja u općoj uporabi |
Obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika |
4. Marija Martinac - referent za administrativne poslove
Telefon: 047/757-836
e-pošta: opcina.zakanje1@opcina-zakanje.hr
Vodi administrativne, tehničke i protokolarne poslove za potrebe općinskog načelnika i Jedinstveni upravni odjel, prima stranke i usmjerava ih nadležnim osobama, vodi poslove pisarnice, zaprima i pregledava pismena i druge pošiljke, iste razvrstava, raspoređuje, upisuje u odgovarajuće evidencije, dostavlja u rad te otprema i razvodi akte |
Vodi propisane evidencije uredskog poslovanja i poslove pismohrane (čuvanje, korištenje, izlučivanje dokumentacije), te je odgovoran je za korištenje i čuvanje pečata i štambilja Općine Žakanje |
Vodi kadrovsku evidenciju – evidencije o radnicima, vrši prijave i odjave nadležnim tijelima, izrađuje izvješća za potrebe kontrole uplate doprinosa |
U suradnji s pročelnikom priprema materijale za sjednice Općinskog vijeća i radnih tijela, umnožava i slaže materijale za sjednice; sudjeluje u izradi prijedloga odluka i ostalih općih akata, piše zaključke i odluke sa sjednica, te samostalno izrađuje dopise, uvjerenja, izvješća i ugovore |
Obavlja pomoćne poslove u području predškolskog odgoja, kulture, športa, tehničke kulture, školstva, dobrovoljnog vatrogastva, udruga građana, socijalne skrbi i drugo |
Vodi brigu o uređivanju i ažuriranju web-stranice Općine te uređuje i izrađuje Službeni glasnik Općine Žakanje |
Obavlja druge poslove po nalogu pročelnika |
5. Zlatko Gršić - domar / komunalni radnik
Telefon: 047/757-836
domar:
Skrbi o cjelokupnoj imovini u vlasništvu Općine Žakanje (općinski prostori i ostali prostori u vlasništvu Općine Žakanje) |
Vrši nadzor nad ispravnošću uređaja, opreme i sredstva za zaštitu od požara |
Vodi brigu o popravcima i servisima na svim instalacijama |
Popravlja kvarove manjeg opsega na vodovodnoj i električnoj instalaciji te centralnom grijanju |
Otklanja manje stolarske, staklarske i druge kvarove |
Obavlja poslove održavanja zgrada u vlasništvu općine, obavlja manje popravke i brine o redovnom održavanju, predlaže izvanredno održavanje. U slučaju većih kvarova izvješćuje pročelnika i prema odluci pročelnika organizira otklanjanje većih kvarova |
Vodi brigu o postavljanju i skidanju zastava ispred zgrade i na svim potrebnim mjestima |
Rukuje sa sistemom grijanja prostorija, kontrolira i nadzire rad sistema kotlovnice i instrumenata u njoj, uređuje i čisti postrojenja grijanja, odnosno prostorije kotlovnice |
Vodi brigu o stanju potrebne količine goriva za grijanje-loživog ulja |
Obavlja poslove dostavljača |
Dostavlja potrebni kancelarijski materijal i materijal za održavanje higijenskih uvjeta u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine |
Vodi brigu o čistoći službenih automobila, puni gorivo te ih vozi na servis i popravak, vodi brigu o registraciji i servisiranju službenih automobila, vodi brigu i evidenciju o korištenju službenih automobila, |
Pomaže u tehničkim i drugim poslovima oko pripreme protokolarnih svečanosti koje organizira Općina Žakanje |
Obavlja i druge tekuće poslove po nalogu pročelnika. |
komunalni radnik:
Održava javne zelene površine |
Održava groblja i mrtvačnica unutar groblja |
Održava čistoću javnih površina (osim zimskog čišćenja nerazvrstanih cesta) |
Obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika. |
6. Marija Martinac- referent - komunalni redar
Telefon: 047/757-836
Mobitel: 095/754-5095
E-pošta: komunalni.redar@opcina-zakanje.hr
Obavlja nadzor nad primjenom Zakona o komunalnom gospodarstvu, odluka i akata kojima se regulira komunalni red, izdaje rješenja i druge akte kojima naređuje fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu održavanja komunalnog reda te vodi evidencije poduzetih radnji u postupku nadzora nad komunalnim redom u Općini |
Vodi upravni postupak, rješava i potpisuje rješenja u upravnim stvarima iz područja komunalnog reda, izriče novčane kazne, mjere upozorenja i druge prekršajne sankcije, |
Provodi nadzor nad korištenjem javnih površna i obavlja nadzora nad provedbom propisa o otpadu iz djelokruga jedinice lokalne samouprave |
Prati zakonske i druge propise u kojima je propisana nadležnost komunalnog redara te osigurava njihovu primjenu u suradnji sa neposredno nadređenim pročelnikom |
Obavlja nadzor nad provedbom propisa o držanju kućnih ljubimaca, |
Obavlja nadzor nad provedbom propisa kojima se uređuju nerazvrstane ceste |
Obavlja nadzor nad provedbom propisa iz Zakona o građevinskoj inspekciji, te naređuje poduzimanje mjera sukladno Zakonu o građevinskoj inspekciji |
Obavlja poslove nadzora nad provedbom propisa o otpadu iz djelokruga općine Žakanje |
Nadzire provođenje odluka o agrotehničkim mjerama i mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina, rješenjem naređuje fizičkim i pravnim radnje u svrhu provođenja odluka agrotehničkim mjerama i mjerama za utvrđivanje i održavanje poljoprivrednih rudina, te je dužan o utvrđenom stanju i poduzetim mjerama redovito izvještavati nadležnu poljoprivrednu inspekciju. |
Surađuje s mjesnim odborima oko rješavanja problema komunalne infrastrukture na njihovim područjima |
Obavlja druge stručne, opće i tehničke poslova iz svog djelokruga i poslove po nalogu pročelnika |
KONTAKT:
Adresa: Žakanje 58, 47 276 Žakanje
Telefon: 047/757-836
Faks: 047/636-264
e-mail: opcina.zakanje1@ka.t-com.hr
Poslovi Odjela utvrđeni su zakonom i Odlukom o ustrojstvu Upravnog odjela općine Žakanje. U svom samoupravnom djelokrugu obavlja poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana, a koji nisu Ustavom ili Zakonom dodijeljeni državnim tijelima i to osobito poslove koji se odnose na: uređenje naselja i stanovanje, prostorno planiranje, poticaj, unapređenje gospodarstva, komunalne djelatnosti, brigu o djeci, socijalnu skrb, primarnu zdravstvenu zašitu, odgoj i obrazovanje, kulturu, tjelesnu kulturu i šport, zaštitu potrošača, zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša, protupožarnu i civilnu zaštitu i ostala pitanja od važnosti za življenje stanovništva.
Djelatnici Odjela dužni su pravovremeno i kvalitetno obavljati poslove i zadaće sukladno zakonu, drugim propisima, te uputama pročelnika. Radno vrijeme Upravnog odjela je svaki radni dan, osim subote, od 7:00 do 15:00 sati. Uredovni dani Upravnog odjela održavaju se svakim radnim danom u navedeno vrijeme.
- Odluka o radnom vremenu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Žakanje
- Odluka o ustrojstvu i djelokrugu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Žakanje
- Pravilnik o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Žakanje
- Pravilnik o kriterijima za utvrđivanje natprosječnih rezultata u radu i načinu isplate dodatka za uspješnost u radu službenika i namještenika u Općini Žakanje
- Pravilnik o radu službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Žakanje
- Odluka I. izmjenama i dopunama Odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Žakanje
- Odluka o utvrđivanju osnovice za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Žakanje
- Odluka o kriterijima i načinu provođenja ocjenjivanja službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Žakanje
PLAN KORIŠTENJA GODIŠNJIH ODMORA:
PLAN PRIJMA U SLUŽBU SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL:
- Plan prijma u službu za 2022. godinu
- Plan prijma u službu za 2021. godinu
- Plan prijma u službu 2019.
- Plan prijma u službu u 2018. godini