POTPISIVANJE UGOVORA

08.05.2017

Danas će načelnik Nikola Sopčić u Karlovcu potpisati ugovor o sufinanciranju projekta "Investicijsko održavanje nerazvrstanih cesta na području općine Žakanje" u vrijednosti 100.000 kuna. Potpisivanju ugovora biti će nazočan i ministar Lovro Kušćević.

Općina je projekt uspješno prijavila na raspisani natječaj Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, te tako osigurala dodatnih 100.000 kuna za održavanje nerazvrstanih cesta na području općine Žakanje.

Povodom završetka Javnog poziva za raspoređivanje i korištenje sredstava kapitalnih pomoći gradovima i općinama za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva i ujednačavanje komunalnog standarda za 2017. godinu, ministar Lovro Kuščević u ponedjeljak 8. svibnja 2017. godine boravit će u Karlovačkoj županiji te će tom prigodom uručiti Odluke o dodjeli sredstava kapitalne pomoći korisnicima tj. predstavnicima općina odnosno gradova čiji zahtjevi za financiranje su odobreni.

Odluke o dodjeli sredstava kapitalne pomoći ministar Kuščević dodjeljivat će uz prisustvo pomoćnika ministra gosp. Danijela Žambokija i župana Karlovačke županije gosp. Ivana Vučića za sufinanciranje 16 projekata ukupne investicijske vrijednosti 13.095.372,35 kuna, koje su prijavile općine odnosno gradovi: Rakovica, Draganić, Žakanje, Lasinja, Cetingrad, Vojnić, Saborsko, Plaški, Josipdol, Karlovac (2 projekta), Krnjak, Barilović, Ogulin, Slunj, Ozalj.

Podsjećamo kako je Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja raspisalo 27. siječnja 2017. godine Javni poziv za raspoređivanje i korištenje sredstava kapitalnih pomoći gradovima i općinama za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva i ujednačavanje komunalnog standarda za 2017. godinu koji je bio otvoren do 24. veljače 2017. godine. Ministarstvo je 5. travnja 2017. godine na svojim mrežnim stranicama objavilo popis 336 odobrenih zahtjeva za financiranje projekata za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva i komunalnog standarda za 2017.  godinu. U Državnom je proračunu za ovu namjenu osigurano 40 milijuna kuna.